El Reus FC Reddis i la Diputació de Tarragona han arribat a un acord de colaboració pel qual la institució provincial es converteix en nou colaborador oficial del club a partir de la temporada 2026-27 en endevant.
L’acord representa un nou pas en el creixement del projecte roig-i-negre i reafirma la voluntat del club de continuar construint un model sòlid, arrelat al territori i amb el suport d’institucions que comparteixen els valors de l’esport i el compromís.
Durant la próxima temporada, la imatge de la Diputació tindrà presència en diferents suports del club, consolidant una col·laboració que neix amb la voluntat de caminar plegats i contribuir al desenvolupament de l’esport a la província de Tarragona.
Des del Reus FC Reddis volem agrair la confiança dipositada per la Diputació de Tarragona i donar-li la benvinguda a la família roig-i-negra. Estem convençuts que aquest acord serà beneficiós per a totes dues parts i contribuirà a continuar fent créixer el nostre projecte.